Jak działa nasza aplikacja?

Przyjrzymy się, czym jest aplikacja Biznes Skaner i jak może Ci pomóc w badaniach rynku?

Image Description
admin
1 day ago
Image Description

Cóż, mówiąc najprościej, aplikacja Biznes Skaner to narzędzie, które pozwala szybko i łatwo zebrać dane na temat poziomu nasycenia rynku usługami w danej lokalizacji. Wystarczy wpisać usługę, którą jesteś zainteresowany oraz docelową lokalizację, a aplikacja zrobi całą resztę.

Biznes Skaner porównuje dane zebrane z podobnych do naszej lokalizacjach i generuje raport zawierający niezbędne informacje na temat lokalnego rynku oraz konkurencji.

A teraz najciekawsze. Aplikacja przygotuje dla Ciebie ocenę ryzyka dla każdej z wybranych do analizy usług. Im wyższy poziom ryzyka, tym wyższe szanse na nietrafioną inwestycję, w danej lokalizacji.

Jest to świetny sposób na szybki przegląd danego rynku, dzięki czemu możesz zobaczyć, które usługi są bardziej lub mniej popularne. Jest to również świetny sposób na optymalizację kosztu samego badania, gdzie wydając zaledwie kwotę od kilkudziesięciu do kilkuset złotych, jesteś w stanie zebrać najważniejsze informacje o lokalnym rynku oraz potencjalnej konkurencji.

Jak Biznes Skaner może Ci pomóc w badaniach rynku?

Załóżmy, że jesteś właścicielem firmy i myślisz o poszerzeniu swojej działalności usługowej o dodatkową lokalizację. Skąd wiesz, czy w tym miejscu znajdzie się rynek na Twoje usługi?

Jednym ze sposobów, aby się tego dowiedzieć, jest przeprowadzenie badania rynku. A jednym z najlepszych do tego narzędzi jest właśnie Biznes Skaner.

Biznes Skaner to aplikacja webowa, która wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, aby pomóc Ci prześwietlić rynek pod kątem nasycenia rynku usługami, w dowolnej lokalizacji. Ponieważ jest to aplikacja działająca w przeglądarce, nie musisz jej instalować na swoim urządzeniu.

Wystarczy mieć dostęp do internetu, by w dowolnej chwili skorzystać z Biznes Skanera.

Jeśli zatem myślisz o rozszerzeniu swojej działalności na nową lokalizację, to Biznes Skaner może pomóc Ci dowiedzieć się, czy istnieje tam zapotrzebowanie na Twoje usługi.

Jakie korzyści płyną z używania Biznes Skanera do badań rynku?

Oto tylko kilka z nich:

1. Możesz łatwo i szybko zebrać dane z różnych źródeł.

2. Dane są zorganizowane i łatwe do zrozumienia, dzięki czemu można szybko dostrzec trendy i zweryfikować swój biznes plan.

3. Możesz porównać swoje wyniki z innymi firmami w swojej branży lub lokalizacji, aby lepiej zrozumieć otoczenie okołobiznesowe.

4. Dane są regularnie aktualizowane, więc możesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w swojej branży.

5. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu, więc można szybko rozpocząć pracę, bez konieczności szkolenia.

Jak wykorzystać Biznes Skanera w badaniach rynku?

Pewnie myślisz: "OK, więc jak Biznes Skaner może mi pomóc w moim przypadku?".

Po pierwsze, Biznes Skaner może pomóc Ci zidentyfikować i śledzić Twoją konkurencję. Dodatkowo, możesz go użyć do stworzenia mapy rynku docelowego i śledzenia trendów wśród klientów. Biznes Skaner będzie zatem bardzo dobrą i tańszą alternatywą dla standardowego badania rynku.

Studium przypadku: Jak Biznes Skaner pomógł firmie z branży wentylacji w badaniach rynku?

Powiedzmy, że jesteś właścicielem małej firmy, który chce przeprowadzić pewne badania rynku. Od czego zacząć?

Cóż, dzięki aplikacji Biznes Skaner możesz zacząć od zbierania danych o swojej branży i konkurencji. Aplikacja wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego oraz zagreguje dane przestrzenne, aby dać Ci szczegółowy obraz rynku, na którym działasz.

Do tego jest łatwa w obsłudze. Wystarczy, że wpiszesz nazwę usługi, którą oferujesz oraz interesującą Cię lokalizację. Biznes Skaner zrobi całą resztę i wygeneruje dla Ciebie raport, który dostarczy Ci ważnych informacji na temat lokalnej konkurencji.

Podsumowanie

Aplikacja Biznes Skaner to niezawodne i łatwe w użyciu narzędzie. Z jego pomocą możesz szybko zebrać dane o swoim rynku docelowym i lepiej zrozumieć, co robi Twoja konkurencja.

 

Z aplikacji Biznes Skaner możesz skorzystać w każdej chwili. Klikając TUTAJ, zamówisz raport w trzech prostych krokach.

Jeśli prowadzisz firmę, możesz skorzystać z dedykowanego panelu dla firm i przetestować aplikację za darmo. Wystarczy, że zarejestrujesz się w serwisie.