Jak analiza ruchu pieszego może Ci pomóc w sprzedaży lub wynajęciu lokalu handlowo-usługowego

Już dziś aplikacje do analizy ruchu pieszego, pomagają właścicielom sklepów w planowaniu czasu pracy personelu oraz optymalizacji oferty produktowej. Ale, czy symulacja analizy ruchu pieszego w pobliżu lokalu może okazać się pomocna przy znalezieniu potencjalnego najemcy lub przy sprzedaży lokalu?

Image Description
admin
1 day ago
Image Description

Już dziś aplikacje do analizy ruchu pieszego, pomagają właścicielom sklepów, w planowaniu czasu pracy personelu oraz optymalizacji oferty produktowej. Ale, czy symulacja analizy ruchu pieszego w pobliżu Twojego lokalu może okazać się pomocna przy znalezieniu potencjalnego najemcy lub przy sprzedaży lokalu?

W tym artykule opisujemy, na czym polega analiza ruchu pieszego oraz jak może ona pomóc Ci w sprzedaniu lub wynajęciu lokalu.

 

Co to jest analiza ruchu pieszego?

Analiza ruchu pieszego to nic innego jak obserwacja pieszych, którzy odwiedzają Twoją lokalizację. Na podstawie analizy ruchu pieszego, możesz oszacować, ile czasu spędzą Twoi potencjalni klienci w danej lokalizacji i dowiedzieć się, które godziny lub dni tygodnia są pod tym względem najbardziej produktywne.

Google dysponuję ogromną baza danych, zawierającą informacje na temat popularnych godzin dla różnych branż oraz różnych lokalizacji. Istnieje też szereg innych metod zbierania danych o ruchu pieszym, począwszy od monitoringu za pomocą kamer, czy czujników ruchu a skończywszy na badaniach ankietowych.  Są to jednak w dalszym ciągu kosztowne metody na pozyskanie tego typu danych, w porównaniu do gotowych agregatów danych dostępnych na rynku.

 

Jak działają aplikacje do analizy ruchu pieszego?

Planując sprzedaż lub wynajem lokalu warto zastanowić się nad dodaniem do oferty sprzedażowej, wizualizacji dotyczącej analizy ruchu pieszego.

Skąd pewność, że te dane są wiarygodne? Pewnie już o tym słyszałeś, że Google analizuje ruch pieszy na podstawie danych pozyskanych z urządzeń mobilnych. Dane te obejmują czas odwiedzin, w których dane zostały zebrane. Na podstawie analizy tych danych Google określa, które godziny są najbardziej popularne w danym obszarze.

Aby być jeszcze bardziej precyzyjnym, Google sprawdza, ile osób odwiedzało sklep w ciągu ostatniego tygodnia lub miesiąca. Łatwiej będzie zatem przekonać potencjalnego klienta do inwestycji w wynajem lub zakup Twojego lokalu. Taką wizualizację moższe zamówić na przykład u nas, korzystając z formularza. Jest to zdjęcie w formacie GIF, przedstawiające natężenie ruchu w wybranej lokalizacji, od poniedziałku do piątku. Tego typu zdjęcie będzie stanowiło świetne uzupłęnienie Twojej oferty sprzedażowej.

Jest to również świetna okazja na wyróżnienie swojej oferty. Koszt przygotowania takiej wizualizacji to jedynie 200 PLN netto.

Dopłacając dodatkowe 50 PLN netto, wraz z analizą ruchu pieszego otrzymasz raport, dotyczący sprawdzenia aż do 3 pomysłów na biznes usługowy dla Twojego lokalu. Taki raport powstaje w oparciu o algorytmy uczenia maszynowego, dane przestrzenne oraz socjodemograficzne. Będziesz mógł go wydrukować i przedstawić swoim klientom, przy prezentacji oferty. Przykładowe raporty znajdziesz TUTAJ. Z kolei film o tym jak działa Biznes Skaner, znajdziesz TUTAJ.

 

Dlaczego zatem symulacja ruchu pieszego może Ci pomóc we wzmocnieniu oferty sprzedaży lub wynajmu lokalu?

Kiedy myślisz o wynajęciu lub sprzedaży swojego lokalu, analiza ruchu pieszego może dać Ci przewagę. Prezentując klientowi animowaną symulację ruchu pieszego, opartą na danych z wiarygodnego źródła, w tym przypadku agregatów danych Google, łatwiej będzie Ci przekonać go do wybrania właśnie Twojej oferty.

 

Potrzebujesz symulacji analizy ruchu pieszego dla swojego lokalu? Skontaktuj się znami!

Jesteś agentem nieruchomości, inwestorem lub deweloperem? Poproś o darmowe demo!