• 5 min read

Panel dla firm

Prowadzisz biznes i chcesz mieć dostęp do profesjonalnych usług? Sprawdź, jakie zyski niesie ze sobą korzystanie z panelu dla firm!

Default boy Avatar
admin
1 day ago
None

 

Prowadzisz biznes i chcesz mieć dostęp do profesjonalnych usług? Sprawdź, jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z panelu dla firm!

Z myślą o firmach z branży market research oraz firmach consultingowych, stworzyliśmy dedykowany panel dla firm, dający dostęp nie tylko do dodatkowych funkcjonalności, ale także naszych zasobów analitycznych.

W skład panelu dla firm wchodzą boksy funkcjonalne, umożliwiające samodzielne korzystanie z aplikacji, jak również formularze zamówień, przeznaczone do zlecenia pogłębionych analiz naszemu zespołowi analitycznemu.

W przypadku korzystania z formularzy zamówienia na dane usługi, cennik raportów ustalany jest z klientem indywidualnie (cena może różnić się w zależności od zakresu prac oraz preferencji klienta).

Poniżej przedstawiamy listę funkcjonalności, które są dostępne z poziomu panelu dla firm.

Poniżej prezedstawiamy listę funkcjonalności dostępną z poziomu panelu dla firm.

Lista funkcji i możliwości, jakie otrzymujesz wraz z dostępem do panelu dla firm:

  • Przygotuj się do spotkania z nowym klientemto miejsce, w którym klient może samodzielnie przeprowadzić badanie na temat dowolnego typu usługi dla wybranej lokalizacji (z wykorzystaniem map Google, danych socjodemograficznych, danych przestrzennych oraz algorytmów nauczania maszynowego). Do wyboru są dwa tryby działania aplikacji: automatyczny (przeznaczony dla lokalizacji do 70 tys. mieszkańców) oraz manualny (umożliwiający porównanie dowolnych lokalizacji w Polsce i na świecie). Do każdego raportu klient może dodać własne logo, notatki czy wnioski. Dokument można również przekonwertować zarówno do pliku PDF, jak i arkusza MS Excel, co wpływa na oszczędność czasu i podnosi komfort pracy z raportem.
  • Zdobądź informacje na temat interesującej Cię branżyw tym miejscu (z pomocą formularza) klient może zamówić raport, dotyczący konkretnej branży. Zostanie on szczegółowo opracowany przez nasz zespół analityczny, a następnie dostarczony na adres mailowy klienta.
  • Sprawdź największe nasilenie ruchu dla wybranych usług w swojej okolicy pomiar natężenia ruchu w wybranych lokalizacjach jest jednym z kluczowych aspektów analizy rynku. Nasz raport dostarcza klientowi szczegółowych informacji na temat największego nasilenia ruchu w konkretnych godzinach, dla wybranego typu działalności oraz lokalizacji.
  • Sprawdź, które firmy w Twojej okolicy nie mają jeszcze strony internetowej jeżeli klient prowadzi firmę zajmującą się budową stron internetowych, aplikacja Biznes Skaner może okazać się pomocna w trakcie wyszukiwania przedsiębiorstw w konkretnej lokalizacji, które nie posiadają jeszcze swojej strony internetowej.
  • Sprawdź mocne i słabe strony konkurencji (na podstawie komentarzy klientów) – tuż obok ratingu komentarze klientów stanowią jedno z najcenniejszych źródeł informacji. Dlatego też w raporcie zbieramy opinie usługobiorców z map Google na temat usług dostępnych w danej lokalizacji.

 

  •   rating relative_time_description text
    1 4 2 lata temu Apteka rewelacją nie jest, ale szacunek się należy. Bądz co bądz nieraz ratuje życie.
    2 5 rok temu super apteka
    3 1 4 lata temu Nie miła obsługa, drogo. Panie rozmawiające przez telefon a nie obsługujące klientów oraz przemądrzały i nie mily Pan w stosunku do klienta.
    4 5 3 lata temu Fachowa pomoc i obsługa. Świetny kontakt z klientem.
    5 4 4 lata temu Miła obsługa klienta.
    6 4 4 lata temu Miła obsługa.
    7 5 2 lata temu  
    8 1 rok temu Obsluga fatalna...szczegolnie mloda,szczupla,niewysoka,nigdy nie usmiechnieta,bardzo niemila,wiecznie zakwaszona pani w okularach,ktora pracuje tam chyba za kare. Juz nigdy nie kupie tam nawet wacikow
    9 5 rok temu Miła i profesjonalna pani kierownik. Opinie negatywne chyba pisane przez konkurencję.

 

  • Zamów analizę emocji dla wybranej branży w oparciu o algorytm NLP analiza emocjonalna komentarzy – czyli tak zwana analiza sentymentu – to dobre uzupełnienie dla zebranych opinii. Dzięki niej (niezależnie od ratingu w raporcie podstawowym) klient może dowiedzieć się więcej o wydźwięku emocjonalnym, jaki budzi dany typ działalności usługowej w wybranej lokalizacji.

 

  • Zamów analizę trendów dla wybranych typów działalności – to miejsce, w którym klient może zamówić analizę dotyczącą wyszukiwania w Google konkretnych fraz w określonym przedziale czasowym. Może to okazać się pomocne przy definiowaniu strategii marketingowej, przekazu reklamowego, czy też w trakcie przy pozycjonowaniu strony internetowej.
  • Zamów zaawansowany raport SEO – ten boks umożliwia klientowi zamówienie audytu SEO dla wybranych serwisów internetowych. Pozwala on odpowiedzieć na wiele kluczowych pytań, związanych z optymalizacją pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach.

 

 

  • Pozyskaj dane kontaktowe wybranych firm dla dowolnej lokalizacji – z myślą o firmach consultingowych wdrożyliśmy rozwiązanie umożliwiające pozyskiwanie danych kontaktowych do firm z dowolnej branży, dla dowolnie wybranej lokalizacji.