Cennik

 

Opis Cena brutto
Badanie lokalnego rynku oraz konkurencji - interaktywny raport, zawierający niezbędne informacje na temat nasycenia rynku wybranymi usługami, lokalnej konkurencji, czy też branżowych portalach internetowych na których się reklamuje, dla dowolnej lokalizacji. Od 24 PLN
Abonament dla firm - dostęp do narzędzi analitycznych dla firm, umożliwiający automatyzację procesu pozyskania informacji o rynku i konkurencji, wraz z pakietem konsultacji analitycznych. Od 250 PLN/mies.

 

 

Co jeszcze możemy zrobić dla Twojego biznesu?

Opis

Cena

Sprawdzić możliwości automatyzacji procesów w Twojej firmie, z wykorzystaniem AI.

Poproś o wycenę.

Przygotować raport zawierający informacje na temat interesującej Cię branży,  w dowolnym kraju.

Poproś o wycenę.

Zebrać informacje na temat trendów zakupowych, dla dowolnych produktów.

Poproś o wycenę.

Przygotować raport o rynku i konkurencji, na potrzeby wniosku o dotację unijną.

Poproś o wycenę.

Zebrać dane na temat cen, dla dowolnych usług lub produktów. Poproś o wycenę.
Znaleźć niszę w wybranej miejscowości, dzielnicy, czy też osiedlu, dla wskazanych typów działalności.

Poproś o wycenę.

Zbadać trendy wyszukiwania kluczowych fraz na poziomie wybranej miejscowości, województwa, lub całego kraju.

Poproś o wycenę.

Sprawdzić jak mówi się o wybranych typach działalności, w konkretnych lokalizacjach (tzw. analiza sentymentu).

Poproś o wycenę.

Zebrać i przeanalizować komentarze klientów pod kątem ich poziomu zadowolenia z usług,świadczonych w wybranych lokalizacjach.

Poproś o wycenę.

Zebrać dane na temat natężenia ruchu pieszego, rowerowego, czy samochodowego dla konkretnej lokalizacji, lub wskazać miejsca o najwyższym natężeniu ruchu, we wskazanym obszarze.

Poproś o wycenę.

Zebrać dane na temat dostępności popularnych usług oraz infrastruktury, w obrębie dowolnych obiektów np.lokali komercyjnych, osiedli mieszkalnych, biurowców itp., dla wybranych miast.

 

Poproś o wycenę.

Określić powierzchnię w m2, zajmowaną przez dowolne obiekty na mapie,  w oparciu o och współrzędne.

Poproś o wycenę.

Znaleźć kluczowe domeny w których reklamuje się Twoja lokalna konkurencja.

Poproś o wycenę.

Przeprowadzić audyt SEO Twojej strony internetowej oraz wskazać elelemty wymagające poprawy.

Poproś o wycenę.

Znaleźć pasujące do siebie typy działalności, w oparciu o analizę reguł asocjacyjnych.

Poproś o wycenę.

.

Przygotować bazę kontaktów B2B dla wybranych typów działalności, w konkretnej lokalizacji.

Poproś o wycenę.

Zweryfikować prawdziwość adresów, w oparciu o agregaty danych przestrzennych.

Poproś o wycenę.