Polityka prywatności
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU: WWW.BIZNESSKANER.PL
- Zakres Polityki prywatności
Administratorem danych jest Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 5242495143 (dalej „Fundacja”, „my” lub „nas” „Administrator”).
Zobowiązujemy się postępować właściwie, jeśli chodzi o zbieranie, wykorzystywanie i ochronę danych osobowych. Chcemy, abyś był pewny, że Twoje dane są z nami bezpieczne a także w pełni rozumiał, w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zaoferować Ci lepsze i bardziej spersonalizowane usługi. Właśnie dlatego została opracowana ta Polityka prywatności
i cookies (dalej "Polityka"), która:
- określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
- wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;
- wyjaśnia, kiedy i dlaczego udostępnimy Twoje dane osobowe innym organizacjom;
- wyjaśnia prawa i wybory, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe.
W związku z oferowaną gamą usług, chcemy, abyś jasno wiedział, co obejmuje ta Polityka. Niniejsza Polityka dotyczy Ciebie, jeśli korzystasz z naszych usług (określonych w niniejszej Polityce jako "nasze Usługi"). Korzystanie z naszych Usług oznacza:
- Założenie konta w naszym Serwisie oraz korzystanie z naszych Usług oferowanych w ramach jego funkcjonalności;
- Niniejsza Polityka ma również zastosowanie, jeśli skontaktujesz się z nami lub skontaktujemy się z Tobą w sprawie naszych Usług;
Nasze Serwisy lub aplikacje mobilne mogą zawierać linki do innych stron internetowych obsługiwanych przez inne podmioty, które mają własne zasady i polityki prywatności, które wyjaśniają, w jaki sposób wykorzystują Twoje dane osobowe. W takich sytuacjach prosimy o dokładne zapoznanie się z rzeczonymi warunkami i politykami prywatności przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na takiej stronie internetowej, ponieważ nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych podmiotów.
- Dane osobowe które zbieramy
Ta sekcja zawiera informacje o danych osobowych, które możemy od Ciebie gromadzić podczas korzystania z naszych Usług oraz innych danych osobowych, które możemy otrzymać z innych źródeł.
Rejestrując się w naszych Usługach, możesz przekazać nam: |
|
Przeglądając nasze Serwisy lub korzystając z naszych aplikacji mobilnych, możemy zbierać: |
|
Jeśli korzystasz z kuponów lub voucherów możemy zbierać: |
|
Kontaktując się z nami, lub kiedy my kontaktujemy się z Tobą: |
|
|
|
- Inne źródła danych osobowych
Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł jak: specjalistyczne firmy, które dostarczają informacje, nasi partnerzy handlowi i rejestry publiczne. Tego typu dane osobowe pomagają nam m.in.:
- dokonać przeglądu i poprawić dokładność posiadanych przez nas danych.
- Jak i dlaczego używany danych osobowych
W poniższej tabeli szczegółowo wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy dane osobowe:
Używamy danych osobowych do: |
To oznacza, że przetwarzanie Twoich danych osobowych pozwala nam na: |
Dlaczego przetwarzamy Twoje dane w ten sposób? |
Podstawa prawna |
Zapewnienia dostępności naszym usługom |
Zarządzanie kontem, które masz stworzone w naszym Serwisie. |
Musimy przetwarzać Twoje dane osobowe, abyśmy mogli: zarządzać Twoim kontem użytkownika i dostarczać Ci usługi, z których chcesz skorzystać. |
Niezbędność do wykonania umowy Gdy przetwarzamy:
Bez tych informacji nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych usług. |
Zarządzania |
Zarządzanie i ulepszanie naszych Serwisów i aplikacji mobilnych. |
Używamy plików cookies i podobnych technologii w naszych Serwisach i w aplikacjach mobilnych, aby poprawić jakość obsługi klienta. Niektóre pliki cookies są niezbędne, więc nie należy ich wyłączać, aby móc korzystać ze wszystkich funkcji naszych Serwisów i aplikacji mobilnych. Możesz wyłączyć inne pliki cookies, ale może to wpłynąć na Twoje odczucia |
Prawnie usprawiedliwiony cel |
Rozwijania i ulepszania naszej oferty usług, know-how i sposobu, w jaki komunikujemy się z Tobą. |
Opieramy się na wykorzystaniu danych osobowych do przeprowadzania badań rynkowych, a także do ulepszania naszych systemów informatycznych (w tym bezpieczeństwa) oraz naszych usług. Dzięki temu możemy służyć Ci lepiej jako klientowi. |
|
|
Wykrywania oszustw i innych przestępstw oraz ich zapobiegania. |
Ważne jest, abyśmy monitorowali nasze Usługi w kontekście wykrywania i zapobiegania oszustwom, innym przestępstwom |
|
|
Personalizowania usług pod Twoje oczekiwania |
Analizowania Twoich nawyków przeglądania naszych Serwisów, aby móc lepiej zrozumieć Cię jako naszego użytkownika oraz zapewnić Ci spersonalizowane usługi. |
Przeglądanie Twoich zachowań pozwala nam personalizować nasze usługi. Pomoże nam to spełnić Twoje potrzeby jako użytkownika. |
Prawnie usprawiedliwiony cel |
Kontaktu |
Kontaktu z Tobą w sprawie naszych Usług, na przykład przez telefon, |
Chcemy służyć Ci najlepiej jako klientowi, więc wykorzystujemy dane osobowe w celu udzielenia wyjaśnień lub pomocy w odpowiedzi na Twoją komunikację. |
Prawnie usprawiedliwiony cel |
- Nasze prawnie usprawiedliwione cele w używaniu Twoich danych osobowych
W miejscach w których wspomnieliśmy powyżej, że wykorzystanie danych osobowych opiera się na naszym "prawnie usprawiedliwionym celu", są to:
- obsługa potrzeb naszych klientów, w tym dostarczania naszych usług;
- promowanie i wprowadzania na rynek naszych usług;
- obsługa konta (na przykład konto użytkownika online), zarządzanie skargami i rozwiązywania wszelkich sporów;
- zrozumienie naszych użytkowników, w tym ich wzorców, zachowania, a także ich upodobań i preferencji;
- ochrona i wsparcie naszej działalności, współpracowników, użytkowników i współwłaścicieli;
- testowanie i rozwijanie nowych usług, a także ulepszanie już istniejących;
- wymogi prawne / regulacyjne.
- W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług
W tej sekcji wyjaśniamy w jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe dostawcom usług. Kiedy udostępniamy dane osobowe tym firmom, wymagamy od nich zachowania bezpieczeństwa i nie wolno im wykorzystywać danych osobowych do własnych celów marketingowych.
Dostawcy usług |
Współpracujemy ze starannie wybranymi dostawcami usług, którzy realizują określone funkcje |
- W jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe innym podmiotom
Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących okolicznościach:
- gdy prawo lub organ publiczny twierdzi, że musimy udostępnić dane osobowe;
- gdy musimy udostępnić dane osobowe w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw (w tym przekazywania danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania oszustwom i zmniejszania ryzyka kredytowego);
- do organizacji, której sprzedajemy lub przenosimy (lub przystępujemy do negocjacji w celu sprzedaży lub przeniesienia) któregokolwiek z naszych praw lub obowiązków wynikających z jakiejkolwiek umowy, którą możemy mieć z Tobą zawartą. Jeśli przeniesienie lub sprzedaż się powiedzie, podmiot otrzymujący Twoje dane osobowe może wykorzystywać twoje dane osobowe w taki sam sposób jak my;
- do wszelkich następców prawnych związanych z naszą działalnością.
- W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe
Wiemy, jak ważne jest odpowiednie zabezpieczenie i zarządzanie danymi osobowymi. Ta sekcja przedstawia wybrane
z wprowadzonych przez nas środków. Aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak:
- ograniczenie dostępu jedynie dla pracowników, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych;
- egzekwujemy fizyczne, elektroniczne i proceduralne zabezpieczenia związane z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem danych osobowych;
- fizyczne kontrole dostępu do naszych budynków i plików;
- zapory sieciowe i szyfrowanie danych podczas przesyłu za pomocą protokołu Secure Sockets Layer (SSL).
Jednak mimo podjęcia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu ochrony danych osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa jakichkolwiek danych osobowych przesyłanych przez Internet do nas.
Dane osobowe, które od Państwa zbieramy, mogą być przekazywane i przechowywane w miejscu docelowym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym ("EOG"). Mogą być również przetwarzane przez firmy działające poza EOG, które pracują dla nas lub dla jednego z naszych dostawców usług. Jeśli to zrobimy, zapewniamy poszanowanie Twoich praw prywatności zgodnie z niniejszymi Zasadami. Najczęstszym sposobem, w jaki to robimy, jest wprowadzenie konkretnego rodzaju umowy (więcej informacji nt. temat można znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu_en) lub poprzez zatwierdzony program.
- Jak długo przetwarzamy dane osobowe
Nie będziemy przechowywać Twoich danych osobowych dłużej niż potrzebujemy, co jest uzależnione od kilku czynników:
- (Przede wszystkim) powodu dla którego je zgromadziliśmy;
- Jak dawno temu zostały zebrane;
- Czy istnieje podstawa prawna / regulacyjna, abyśmy je zachowali;
- Czy ich potrzebujemy, aby chronić Twojego lub naszego interesu.
- Prawo dostępu do danych
Masz prawo do wglądu w swoje dane osobowe, które przechowujemy.
- Pozostałe prawa osób, których dane są przetwarzane
W odniesieniu do Twoich danych osobowych masz również:
- Prawo do poprawienia danych
Jeśli uważasz, że posiadamy niedokładne lub brakujące informacje na Twój temat, daj nam znać, a my to poprawimy.
- Prawo do sprzeciwu
Sprzeciw ogólny – rozpatrzymy sprzeciw wobec wykorzystania przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli Twoje prawa przeważają nad naszymi interesami w korzystaniu z Twoich danych osobowych, wtedy na Twoją prośbę albo ograniczymy ich przetwarzanie (patrz sekcja 14.3 poniżej) albo usuniemy je (patrz sekcja 14.4 poniżej).
Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego – w przypadku wniesienia takiego sprzeciwu przestaniemy wykorzystywać Twoje dane osobowe w celach marketingu bezpośredniego. W wyniku sprzeciwu wobec marketingu bezpośredniego oraz w przypadku gdy nie będziemy mieli żadnych innych podstaw prawnych do ich wykorzystania, przetwarzanie Twoich danych osobowych zostanie wstrzymane w ciągu 30 dni.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Istnieje kilka sytuacji, w których można ograniczyć korzystanie z danych osobowych, w tym (ale nie tylko):
- złożyłeś ogólny sprzeciw (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);
- kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy;
- wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe bezprawnie, ale nie chcesz, abyśmy je usunęli.
- Prawo do usunięcia danych
Istnieje kilka sytuacji, w których możesz zlecić nam usunięcie Twoich danych osobowych, w tym (ale nie tylko):
- nie musimy już przechowywać Twoich danych osobowych;
- z powodzeniem złożyłeś sprzeciw ogólny (wymieniony w punkcie 14.2 powyżej);
- wycofaliście Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas Państwa danych osobowych (i nie mamy żadnych innych powodów, aby z nich korzystać);
- bezprawnie przetworzyliśmy Twoje dane osobowe.
- Prawo do przenoszenia danych
Jeśli chcesz otrzymać kopię danych osobowych, które posiadamy o Tobie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu: raporty@biuro.biznesskaner.pl
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Chcielibyśmy móc rozwiązać wszelkie Państwa wnioski i uwagi, jednakże mają Państwo również prawo złożyć skargę bezpośrednio lokalnemu organowi nadzorczemu jeśli uważacie, że przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem.
- Więcej informacji na temat twoich praw do ochrony danych
Strona internetowa Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) dotycząca ochrony danych zawiera więcej szczegółowych informacji na temat wspomnianych wyżej Państwa praw do ochrony danych osobowych. Jeśli chcesz bardziej szczegółowo porozmawiać z nami na temat tych praw, skorzystaj z sekcji poniżej w której informujemy "jak się z nami skontaktować".
- Jak się z nami skontaktować
Jeśli masz pytania dotyczące sposobu gromadzenia, przechowywania i wykorzystywania danych osobowych, skontaktuj się
z nami:
Telefon: 605344885
E-mail: raporty@biuro.biznesskaner.pl
Poczta: ul. Długa 9, 05-532 Baniocha
Z Administratorem możesz się również skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: growth@aip.link.
Polityka została ostatnio zaktualizowana: 20/10/2021